KONFERENCJA

NOWA MAPA POTRZEB
PRACOWNIKÓW W 2024 ROKU

REWOLUCJA CZY EWOLUCJA OCZEKIWAŃ?

wtorek 26.09.2023 od godz. 9:00 – 15:00

Hotel Arena w Tychach Weź udział!

Nadążenie za stale rosnącymi i zmieniającymi się potrzebami pracowników

jest dziś dużym wyzwaniem dla działów HR. Warto pamiętać, że dobrze dopasowany wachlarz benefitów nie tylko zwiększa zaangażowanie i lojalność w stosunku do miejsca pracy lecz również wspiera realizację szeregu procesów kadrowych, w tym m.in. rekrutację, pozyskanie czy utrzymanie talentów w organizacji. Wymaga to jednak pochylenia się i zrozumienia jakie są rzeczywiste potrzeby pracowników.


Najpierw pandemia i stale pogarszający się dostęp do opieki zdrowotnej

później globalny kryzys gospodarczy, a teraz wojna na wschodzie sprawiły, że większość ludzi redefiniowało źródła lęków. Najczęściej wskazywane obawy to śmierć bliskiej osoby, utrata zdrowia czy poczucie bezsilności w obliczu poważnej choroby. (Źródło: PIU, Mapa Ryzyk Polaków 2022). Związany z tym narastający stres dodatkowo potęgowany niepewnością i odczuciem bezradności sprawia, że jako społeczeństwo staliśmy się bardziej podatni na choroby cywilizacyjne.

W tym kontekście koncepcja Total Rewards nabiera nowego znaczenia

gdyż dziś jak nigdy wcześniej pracownicy oczekują pomocy i tego, że to właśnie pracodawcy zapewnią im dostęp do rozwiązań, które przywrócą poczucie bezpieczeństwa, zabezpieczając i chroniąc najważniejsze obszary życia. Właśnie dlatego kreśląc nową mapę potrzeb pracowników w roku 2024 warto dostrzec i docenić rolę programów opieki zdrowotnej i ubezpieczeń grupowych na życie.


Weź udział!

PLAN KONFERENCJI

8:30 – 9:30
  • Rejestracja uczestników.

  • Operator Medyczny Świat Zdrowia zaprasza wszystkich uczestników na bezpłatne badanie glikemii czyli poziomu cukru we krwi w dniu konferencji od 8.30 – 9.30.

    Na badanie najlepiej przyjść na czczo.

    Akcja jest przykładem badań przesiewowych jakie mogą zostać przeprowadzone w firmie w ramach realizacji programów profilaktycznych oferowanych przez Operatora Medycznego Świat Zdrowia. Cukrzyca jest jedną z chorób cywilizacyjnych i jest wśród 5 najczęstszych chorób Polaków i jak pokazują badania profilaktyczne w zakładach pracy aż co 10 osoba nie jest świadoma choroby.

9:30 – 10:30
Część I
  • Powitanie uczestników, wprowadzenie w tematykę

    Nexteer Automotive Poland, EQUINUM Broker.

    Teresa Sielawa

    Członek zarządu, Dyrektor ds. zasobów ludzkich w Nexteer Automotive Poland

    Tomasz Kutyba

    Broker Ubezpieczeniowy, Wiceprezes Zarządu EQUINUM Broker Sp. z o.o.
  • Sytuacja na rynku pracy, modele oferowania benefitów i ich wartościowanie, strategia zrównoważonego rozwoju i obowiązek raportowania ESG, fokus na benefity zdrowotne i związane z ubezpieczeniem życia

    dr Robert Manikowski

    Partner Zarządzający w Keystone Business Advisory

    Od blisko 25 lat jest znana, dla osób zajmujących się motywowaniem pracowników, koncepcja o nazwie Total Rewards.

    Zakłada ona, że obok płacy zasadniczej, premii i podwyżek wypłacanych pracownikowi istotnym elementem są elementy pozapłacowe, i nie chodzi tylko o słynne już benefity, ale także pewne elementy dotyczące wzajemnych relacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem. Mowa tu chociażby o świadczeniach zapewniających bezpieczeństwo pracownikowi, poczucie stabilizacji czy też bezpośrednio działających na jego sferę zdrowotną i duchową.

    Do tej pory koncepcja Total Rewards cieszyła się umiarkowanym zainteresowaniem aż „wydarzył się nam” rynek pracownika, miała miejsce pandemia oraz staliśmy się nagle krajem przyfrontowym. Na rynku pojawiło się nowe pokolenie pracowników tzw. „Z” o zupełnie innych potrzebach w sferze motywacji niż dotychczasowe grupy wiekowe.

    Koncepcja Total Rewards okazuje się jedynym rozwiązaniem, które możemy zaproponować celem zarówno motywowania oraz zwiększenia retencji pracowników w naszych organizacjach, tym bardziej, że nam, przedsiębiorcom przychodzi działać w warunkach dużej niepewności gospodarczej, wysokiej inflacji i galopującej płacy minimalnej. Pytanie „Co mogę więcej zaoferować pracownikom by być bardziej konkurencyjnym” nasuwa się właściwe samo.

  • Sytuacja w publicznym systemie opieki zdrowotnej – perspektywa zmian, wpływ pandemii na dobrostan zdrowotny Polaków i postrzegania kwestii własnego zdrowia, zwiększona ekspozycja na choroby cywilizacyjne w tym także te związane ze zdrowiem psychicznym i wypaleniem zawodowym, ile kosztuje pracodawcę chory pracownik.

    dr Grzegorz Juszczyk

    Ekspert w dziedzinie zdrowia publicznego - Laboratorium Profilaktyki

    Czy pandemia i kryzys migracyjny zmieniły stan zdrowia Polaków oraz w jakim stopniu sytuacja ta wpływa na rynek pracy.

    Pandemia COVID-19 i kryzys migracyjny były prawdziwym testem warunków skrajnych dla systemu ochrony zdrowia publicznego i prywatnego. Skutki tych wydarzeń tymczasowo lub trwale zmieniły strukturę potrzeb zdrowotnych Polaków. Szczególnie w grupie osób aktywnych zawodowo, którzy zmienili zupełnie model pracy (hybrydowy lub zdalny), doświadczyli realnego lęku przed utratą pracy w sytuacji kryzysowej oraz braku możliwości skorzystania z pomocy medycznej. Kryzys wpłynął nie tylko na nasze zdrowie fizyczne, ale w znacznym stopniu także na zdrowie psychiczne i społeczne. Dotychczasowe koszty złego stanu zdrowia pracowników wymagają nowego podejścia. Jak zatem powinien się zmieniać system ochrony zdrowia, szczególnie ochrony zdrowia pracujących, aby nie tylko wrócić do stanu sprzed 2020 roku, ale wspierać trwałą poprawę zdrowia Polaków. Postaramy się wspólnie poszukać odpowiedzi na to pytanie.

10:30 – 11:00

Przerwa kawowa

Mikrolearningowa Akademia Liderów

W czasie trwania Konferencji a szczególnie w trakcie przerw PFR Portal PPK zaprasza do udziału w Mikrolearningowej Akademii Liderów w ramach której każdy będzie mógł poznać i zidentyfikować swoje mocne strony i dowiedzieć się jak wzmocnić swoje talenty i umiejętności.



Czytaj więcej!

Typy osobowości

Wydra, seter, lew czy bóbr? Poznanie typów osobowości – Twoich, współpracowników czy klientów - może pomóc Ci zrozumieć preferencje, motywacje i sposoby reagowania na różne sytuacje.

Stresonariusz

Dzięki poznaniu i zrozumieniu źródła stresu zwiększysz efektywność swojej pracy, będziesz lepiej zarządzać swoim czasem i energią oraz osiągać lepsze wyniki.

Źródła motywacji

Poznanie źródeł motywacji pomoże Ci w zrozumieniu, co jest dla Ciebie ważne w pracy. Efektywniej określisz swoje cele zawodowe, poznasz swoje mocne strony i te, w których potrzebujesz wsparcia.

Testy przeprowadzą doświadczeni trenerzy Katarzyna Rosińska oraz Tomasz Krygier, od lat specjalizujący się w szkoleniach umiejętności miękkich i rozwoju kompetencji u pracowników.

Katarzyna Rosińska

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku dziennikarstwa. Posiada długoletnie doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym w obszarze szkoleń, zarządzania sprzedażą i budowania relacji. Od lutego 2019 roku pełni rolę Eksperta w PFR Portal PPK. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych oraz Tarczy Finansowej PFR.

Tomasz Krygier

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Katowicach na kierunku Bankowość i Finanse. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w branży finansowej i telekomunikacyjnej, w tym 15-lat doświadczenia jako trener odpowiedzialny za szkolenia i rozwój managerów oraz pracowników sprzedaży B2C i B2B. Od lutego 2019 roku pełni rolę Eksperta w PFR Portal PPK, gdzie prowadzi szkolenia m.in. z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych oraz Tarczy Finansowej PFR.
11:00 – 11:40
Część II
  • Ubezpieczenia zdrowotne – ich rola i znaczenie w strategii przedsiębiorstwa, konstrukcje programów, kluczowe elementy na które trzeba zwrócić uwagę żeby działało, wpływ czynników zewnętrznych na prawidłowe funkcjonowanie programów, korzyści wynikające z prowadzenia programu zdrowotnego

    Bernard Kucharski

    Dyrektor ds. współpracy z pośrednikami TU Zdrowie

    Ubezpieczenie zdrowotne – potrzeby, pragnienia, realia rynku – jak stworzyć (nie)idealny program opieki medycznej, który dobrze działa.

    Rynek pakietów prywatnej opieki medycznej w Polsce ma już 30 lat doświadczeń. To czas, w którym wiele się działo. Zmieniały się realia funkcjonowania dostawców tego typu rozwiązań, potrzeby pracowników, pracodawców, specyfika rynku świadczeniodawców medycznych i wiele innych.

    U wielu pracodawców programy opieki medycznej funkcjonują od lat, ale są również takie firmy, które dopiero niedawno dostrzegły realną potrzebę zainwestowania w zdrowie swoich pracowników, zapewniając im dostęp do szeroko rozumianych pakietów medycznych. Czy funkcjonujące w firmie rozwiązanie odpowiada realnym potrzebom wszystkich zainteresowanych? Odpowiedź nie jest oczywista. Na rynku nie ma rozwiązań idealnych.

    Pojawia się więc pytanie: W jakim pójść kierunku i na co szczególnie zwrócić uwagę? Między innymi na to pytanie poszukamy odpowiedzi.

  • Grunt to profilaktyka. Jak zadbać o zdrowie pracowników w miejscu pracy. Programy profilaktyczne - ich znaczenie, model działania, formy i zakres.

    Iwona Mizdra

    Kierownik ds. Partnerstw Biznesowych - Świat Zdrowia

    Ostatnie lata dały nam jasny dowód, jak ważne jest zdrowie. Były też dla nas prawdziwym sprawdzianem, jak o nie dbamy.

    Dziś pracownicy oczekują od pracodawców nie tylko szerokich pakietów opieki medycznej, ale czegoś więcej - motywacji do działania, edukacji, dobrych przykładów i kierunkowania ścieżki dbania o zdrowie.

    Pracownicy bardzo sobie cenią, kiedy Pracodawca ułatwia im to już u podstaw. Stworzenie możliwości wykonania badań profilaktycznych bez skierowania, konieczności umawiania wizyt w placówce i organizacji czasu na ich wykonanie to udogodnienia, które doceniają szczególnie. Dla pracowników to duży komfort, kiedy mogą wykonać te badania bez kolejki, w trakcie czasu pracy.

    Zapewnienie szerokiego dostępu do usług medycznych to nowe standardy opieki zdrowotnej nad pracownikiem. Idea well-being ukierunkowana wyłącznie na redukcję nieobecności w pracy spowodowanych chorobą dziś już nie wystarcza. Stąd pojawia się coraz większa potrzeba programów profilaktycznych i zdecydowanie rośnie ich znaczenie.

    Podstawowym elementem profilaktyki zdrowotnej są badania przesiewowe w kierunku chorób cywilizacyjnych. To wielka korzyść zarówno dla pracownika, jak i dla pracodawcy.

    Profilaktyka zdrowotna, która zaczyna się w miejscu pracy, to także doskonałe narzędzie budujące zaangażowanie i doświadczenie pracownika.

    Jak przygotować i zorganizować takie badania? Na co zwrócić szczególną uwagę planując eventy zdrowotne i programy profilaktyczne? Czy jesteście Państwo gotowi, by po ich realizacji usłyszeć od swojego pracownika - "Dziękuję za to badanie! W odpowiednim czasie udało się uchronić mnie przed rozwojem poważnej choroby"?

11:40 – 12:40

Przerwa kawowa

12:40 – 14:00
Część III
  • Co naprawdę jest ważne w ubezpieczeniu życiowym przygotowanym przez pracodawcę dla pracowników?

    Marek Piętka

    Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Segmentu Klienta Korporacyjnego - Nationale-Nederlanden
    Dane z Narodowego Testu Zdrowia 2023, którego Nationale-Nederlanden po raz kolejny było w tym roku partnerem,

    wskazują, że ponad połowa Polaków ma długotrwałe (tj. trwające ponad 6 miesięcy) problemy zdrowotne. Jako najczęściej wymieniane są: nadciśnienie (31%), choroby stawów (20%), depresja (16%) choroby serca (12%), cukrzyca (9%) i nowotwory (5%).

    Skoro na takie choroby najczęściej chorują Polacy (w tym też pracownicy naszych firm), to dlaczego cały czas klasykiem w ubezpieczeniu grupowym pozostaje świadczenie na wypadek śmierci rodziców lub teściów pracownika, bądź z okazji urodzenia jego dziecka?

    Nowotwór i jego pełna diagnostyka z pokryciem kosztów tejże do 100 tys. pln , utrata wzroku wskutek cukrzycy, depresja dziecka i brak dostępu do psychiatrów dziecięcych a zaaranżowany proces profesjonalnej opieki i leczenia – czy ubezpieczenie grupowe może zabezpieczać wystąpienie właśnie takich zdarzeń? Na to i wiele innych ciekawych pytań odpowiem podczas naszego spotkania.

  • Panel dyskusyjny.

  • Losowanie nagród - wśród osób uczestniczących w Konferencji zostaną rozlosowane wartościowe nagrody ufundowane przez współorganizatorów.

    Uczestników zachęcamy do zabrania wizytówek gdyż na zakończenie Konferencji przewidziane jest losowanie ciekawych nagród ufundowanych przez firmy reprezentowane przez panelistów.



    Zobacz nagrody!

    KEYSTONE BUSINESS ADVISORY

    Opatrzone autografami książki autorstwa dr Roberta Manikowskiego: „Projektowanie systemów podwyżkowych. Wydanie II. 2023” oraz „Projektowanie systemów premiowych. Wydanie II 2022” a także dwie bezpośrednie konsultacje w zależności od potrzeb – na temat systemów premiowych lub wynagrodzeń.

    LABORATORIUM PROFILAKTYKI

    Jednodniowa wizyta studyjna w firmie i konsultacje na temat programów rozwoju kapitału ludzkiego w zakresie zdrowia.

    TU ZDROWIE

    Czterogodzinny warsztat dla wybranej firmy dotyczący nieoczywistych acz skutecznych sposobów budowania efektywnego programu opieki medycznej dla pracowników i członków ich rodzin.

    NEUCA MED

    1x Bezpłatne zbadanie glikemii 100 pracownikom w siedzibie klienta na terenie Tyskiej Strefy Ekonomicznej

    2x Vouchery rabatowe 30% na przeprowadzenie badań profilaktycznych w siedzibie Klienta na terenie Tyskiej Strefy Ekonomicznej

    PFR PORTAL PPK

    Całodzienne szkolenie na wybrany temat dla pracodawcy lub pracowników (grupa nie większa niż 10 osób).

    NATIONALE-NEDERLANDEN

    Depresja i jej skutki to poważny problem zarówno dla Pracownika jak i Pracodawcy.

    Dlatego też chcemy zaprosić Państwa na dedykowane dla Państwa firmy spotkanie online dla pracowników (wszystkich, części, tylko kadry menedżerskiej lub HR), na którym nasi eksperci zajmujący się tematyka zdrowia psychicznego opowiedzą o tym jak przeciwdziałać tej chorobie oraz jak mądrze wspierać pracowników w zmaganiu się z nią. Spotkanie będzie przeprowadzone online, przez uznanego eksperta zajmującego się tematyką zdrowia mentalnego, do końca 2023 w terminie uzgodnionym z Państwem.

    Dla wskazanych przez pracodawcę 10 pracowników konsultacje online z psychodietetykiem.

  • Podsumowanie i zakończenie Konferencji.

14:00 – 15:00
Część IV
  • Business mikser

    Czas na kuluarowe rozmowy uczestników i wymianę doświadczeń.

Organizatorzy

Teresa Sielawa

Członek zarządu, Dyrektor ds. zasobów ludzkich w Nexteer Automotive Poland Czytaj więcej

Doświadczona menedżer oraz ekspertka w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi a zwłaszcza w kreowaniu polityki kadrowej, zarządzania talentami oraz rozwoju pracowniczego.

Z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej, czerpie z głębokiego zrozumienia dynamiki sektora, dostarczając wartości na najwyższym poziomie. Posiada wykształcenie w zakresie filologii romańskiej, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zarządzania personelem oraz handlu międzynarodowego zdobyte m.in. na tak prestiżowych uczelniach jak Uniwersytet Jagielloński czy Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.

Laureatka tytułu Business Woman Awards 2023. Jako ceniona mówczyni i panelistka na wielu konferencjach branżowych, regularnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, wpływając na rozwój sektora HR i produkcji przemysłowej.

Prywatnie wielbicielka kultury Francji, podróżniczka oraz właścicielka czarnego kota 😊

Nexteer Automotive

Nexteer Automotive to globalne wiodące przedsiębiorstwo działające w branży układów kierowniczych, które opracowuje rozwiązania czyniące transport bezpiecznym, ekologicznym i atrakcyjnym dla użytkowników.

Nasza innowacyjna oferta produktowa i technologiczna obejmuje elektryczne i hydrauliczne układy wspomagania kierownicy, systemy typu „steer-by-wire”, kolumny kierownicze oraz wały pośrednie, układy napędowe, układy eDrive oraz rozwiązania w zakresie oprogramowania. Firma opracowuje i produkuje układy kierownicze w obszarze wszystkich współczesnych megatrendów: elektryfikacji, technologii cyfrowych i sieciowych, rozwiązań ADAS/automatyzacji jazdy i mobilności współdzielonej – dla ponad 60 odbiorców na całym świecie, w tym BMW, Forda, GM, RNM, Stellantis, Toyoty oraz VW, a także przedsiębiorstw motoryzacyjnych z Indii i Chin.

Tomasz Kutyba

Broker Ubezpieczeniowy, Wiceprezes Zarządu EQUINUM Broker Sp. z o.o. Czytaj więcej

Związany z rynkiem ubezpieczeniowym od 1997 roku.

W dotychczasowej karierze pracował dla: Allianz, Norwich Union, Warta, Signal lduna, Amplico Life oraz International Risk & Corporate Advisory IRCA.

Od roku 2019 Wiceprezes Zarządu Equinum Broker Sp. z o.o., odpowiada za strategię rozwoju portfela, rozwijanie nowych linii biznesu oraz budowę trwałych relacji z partnerami biznesowymi. W swojej pracy koncentruje się na rozwoju grupowych ubezpieczeń na życie, programów opieki zdrowotnej oraz emerytalnych.

Prywatnie interesuje się historią, historią sztuki i rozwojem cywilizacji.

EQUINUM Broker sp. z o.o.

EQUINUM Broker sp. z o.o. jest brokerem ubezpieczeniowym z ponad 25-letnim doświadczeniem. Świadczy usługi w pełnym zakresie obsługi ryzyk, jednak specjalizuje się w ubezpieczeniach: odpowiedzialności cywilnej członków władz spółki (D&O), karnoskarbowych, cybernetycznych oraz programach pracowniczych: grupowych ubezpieczeniach na życie i programach opieki zdrowotnej.

Cenionym przez klientów elementem świadczonego serwisu są kompleksowe audyty ubezpieczeniowe spółek. Obecnie EQUINUM Broker obsługuje blisko 300 Klientów rozlokowanych na terenie całego kraju, wśród których znajdują między innymi: spółki prawa handlowego, instytucje kultury, podmioty lecznicze, jednostki: administracji, samorządu terytorialnego, administracji publicznej oraz Spółki Skarbu Państwa, a także młode, dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa oraz startupy. Z doświadczeń i wiedzy zespołu EQUINUM Broker korzystają także podmioty zobligowane do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.



Prelegenci

dr Robert Manikowski

Partner Zarządzający w Keystone Business Advisory Czytaj więcej

dr Robert Manikowski jest Partnerem Zarządzającym w Keystone Business Advisory, firmie doradczej specjalizującej się projektowaniem systemów wynagrodzeń.

Adiunkt Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Pełnił rolę Dyrektora Personalnego w spółkach „Węglozbyt” i Intercell (obecnie Stora Enso), gdzie był odpowiedzialny za realizację projektów strategicznych m.in. wdrożenie Balanced Scorecard oraz systemu zarządzania klasy ERP. Był finalistą konkursu na Dyrektora Personalnego Roku. Dysponuje szerokim doświadczeniem konsultanckim zdobytym w firmie Deloitte, w której pełnił rolę managera odpowiedzialnego za obszar Compensation and Benefits oraz Neumann Management Institute. Specjalizuje się w obszarze negocjacji rozwiązań z Partnerem Społecznym. Jako ekspert jest doradcą Zarządów i Rad Nadzorczych największych polskich spółek zarówno prywatnych jak i należących do Skarbu Państwa.

Jest autorem wielu publikacji w prasie specjalistycznej oraz dwóch książek z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi: „Projektowanie systemów podwyżkowych” (2018) oraz Projektowanie systemów premiowych” (2016) oraz wydanie II z roku 2021. Współautorem pozycji: „ Budowa Systemu Wynagrodzeń. Teoria i praktyka” z roku 2023. Jest cenionym wykładowcą wiodących polskich uczelni, w tym: SGH, Akademii im Leona Koźmińskiego i SWPS w Warszawie oraz Uczelni Łazarskiego. Prywatnie: ojciec dwóch już dorosłych synów (inżyniera automatyka i absolwenta Zarządzania UE w Krakowie), związany z Beskidami gdzie mieszka, wiele podróżujący po świecie z aparatem fotograficznym, zafascynowany historią katedr Europy i ogrodami.

Keystone Business Advisory

Keystone Business Advisory jest polską firmą, świadczącą kompleksowe usługi z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Specjalizujemy się w realizacji projektów z zakresu:
  • projektowania efektywnych i motywacyjnych systemów wynagradzania,
  • optymalizacji kosztów,
  • podnoszenia efektywności biznesowej,
  • etatyzacji oraz optymalizacji struktur organizacyjnych.

Jesteśmy cenionym dostawcą usług profesjonalnych, które dopasowujemy do aktualnej sytuacji biznesowej Klienta (Continuous Development, Mergers and Acquisitions, Cost Optimization, Change Management), mając na względzie także branżę i obszary jego aktywności. Mamy zaszczyt współpracować zarówno z największymi instytucjami w naszym kraju, jak i koncernami międzynarodowymi, a także organizacjami reprezentującymi szybko rozwijające się firmy sektora MŚP.

Nasze podejście do doradztwa w obszarze HR wyróżnia nacisk na dogłębne poznanie i zrozumienie biznesu Klienta. Pozostając w stałej, bliskiej relacji z Klientem, projektujemy zmiany w procesach biznesowych oraz uczestniczymy w implementacji wypracowanych rozwiązań. Keystone Business Advisory przeprowadza Klientów przez najtrudniejsze zmiany, zapewniając ciągłe wsparcie dedykowanego zespołu konsultantów. Stawiamy na interdyscyplinarność zespołu konsultantów – są wśród nas specjaliści od zarządzania, prawnicy, inżynierowie i ekonomiści.

Dzięki temu zapewniamy zespół jak najlepiej przygotowany do zidentyfikowania potrzeb Klienta oraz zaproponowania możliwych scenariuszy. Dbamy o zachowanie wysokich standardów naszych usług i trafność podejmowanych działań, dlatego ściśle współpracujemy z najwyższą kadrą zarządzającą, kadrą menedżerską oraz pracownikami działów personalnych. Wsłuchujemy się także w głos Partnera Społecznego, co pozwala na osiągnięcie kompromisu oraz niezakłócone przyjęcie wypracowanych rozwiązań.

Opracowujemy realne do wdrożenia rozwiązania poprzez doradztwo oparte o partnerskie relacje z przedstawicielami Klienta.

dr Grzegorz Juszczyk

Ekspert w dziedzinie zdrowia publicznego - Laboratorium Profilaktyki Czytaj więcej

Od 2003 roku jest pracownikiem naukowym w Zakładzie Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Współpracował z Medicover i Grupą LUX MED, gdzie z pracodawcami planował i wdrażał działania prozdrowotne w miejscu pracy. W Grupie LUX MED kierował Biurem Edukacji Zdrowotnej. Reprezentował polskich pracodawców w Komitecie Doradczym Komisji Europejskiej ds. Zdrowia i Bezpieczeństwa w Miejscu Pracy. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu oryginalnych prac naukowych. W swoim dotychczasowym dorobku naukowym uwagę skupiał na ocenie stanu zdrowia i działaniach profilaktycznych kierowanych do osób w wieku produkcyjnym. W latach 2017-2022 pełnił funkcję dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego, którego misją jest kształtowanie i wspieranie systemu zdrowia publicznego w Polsce. W latach 2020-2022 r. pełnił funkcję Przewodniczącego Zespołu do spraw monitorowania i prognozowania przebiegu epidemii COVID-19 w Rzeczypospolitej Polskiej przy Ministerstwie Zdrowia.

Laboratorium Profilaktyki

Laboratorium Profilaktyki powstało w odpowiedzi na potrzebę poszukiwania innowacyjnych, opartych na dowodach naukowych rozwiązań sprzyjających utrzymaniu zdrowia w okresie aktywności zawodowej.

Zapewnia doradztwo strategiczne dla firm i instytucji prowadzących lub planujących rozpoczęcie programów prozdrowotnych dla pracowników. W procesie doradztwa wykorzystywane są metody architektury wyboru, według Thalera i Sunstaina. Bezpośrednia metoda edukacyjna Laboratorium Profilaktyki wykorzystuje osiągnięcia neurobiologii i opiera się na uświadomieniu kluczowych ryzyk dla zdrowia, wskazaniu skutecznych i możliwych do wdrożenia zmian. Dla zwiększenia mobilizacji do zmiany obejmuje także budowanie doświadczenia skutków rezygnacji z zaleceń. Zalecenia formułowane są w układzie przestrzennym o nazwie „Ry-Zy-Ko”, czyli Rozstań się/Zastąp/Kontroluj. Uczestnik podejmuje autonomiczną decyzje na jakim poziomie ograniczony swoje ryzyko zdrowotne.

Bernard Kucharski

Dyrektor ds. współpracy z pośrednikami TU Zdrowie Czytaj więcej

Odpowiada za sprzedaż pośrednią w TU Zdrowie.

Tematyką ubezpieczeń zdrowotnych zajmuje się od 13 lat, podczas których opracował i wdrożył programy opieki medycznej u kilkuset firm w całej Polsce, zatrudniających od kilku do kilku tysięcy pracowników. Specjalizuje się w tworzeniu niestandardowych rozwiązań dla Klientów, nakierowanych na jak najlepsze zabezpieczenie potrzeb zdrowotnych pracowników i ich rodzin.

Z rynkiem ubezpieczeniowym związany jest od 19 lat. Zajmował się między innymi reasekuracją w obszarze ryzyk majątkowych i technicznych. Prowadził zajęcia dydaktyczne dla studentów w zakresie ubezpieczeń i reasekuracji. Absolwent Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie oraz Akademii Finansów w Warszawie na kierunkach związanych z ubezpieczeniami i oceną ryzyka.

Towarzystwo Ubezpieczeń Zdrowie SA

Towarzystwo Ubezpieczeń Zdrowie SA działa na polskim rynku od 13 lat i jest jedynym towarzystwem ubezpieczeń specjalizującym się w opiece zdrowotnej dla pracowników firm.

W ramach swojej oferty firma ubezpiecza już ponad 200 tysięcy osób, które mogą korzystać z placówek medycznych w 650 miejscowościach w całym kraju. Realizując swoją misję dba o zdrowie i czas Ubezpieczonych, gwarantując najkrótsze terminy dostępności do lekarzy specjalistów, a także umożliwia swobodny wybór placówki medycznej i lekarza prowadzącego. Zapewnia swoim Klientom nowoczesne narzędzia komunikacji ułatwiając kontakt z lekarzem bezpośrednio lub w formie telekonsultacji. TU Zdrowie oferuje autorskie pakiety ubezpieczeń i programy zdrowotne, medycynę pracy, diagnostykę medyczną i opiekę szpitalną. O wysokiej jakości świadczonych usług świadczy fakt, że 98% klientów przedłuża współpracę z TU Zdrowie.

Iwona Mizdra

Kierownik ds. Partnerstw Biznesowych - Świat Zdrowia Czytaj więcej

Ekspert z 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży rozwiązań biznesowych w bankowości i branży medycznej.

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. BNP Paribas SA oraz Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.

Od wielu lat skoncentrowana na benefitach pracowniczych i profilaktyce zdrowia. Współtworzy ofertę badań mobilnych w miejscu pracy oraz medycynę pracy w modelu FFS w NeucaMed. Doradza pracodawcom w dbaniu o zdrowie pracowników i dobrostan firmy. Ambasadorka zdrowego stylu życia zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Aktywne uczestniczy w akcjach społecznych i firmowych promujących profilaktykę zdrowia kobiet. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w dziedzinie Public Relations. Pasjonatka nurkowania, samotnych podróży, fotografii i psychologii.

Neuca MED

Neuca MED powstała w 2013 roku jako spółka w Grupie NEUCA. Jej celem jest realizacja strategii Grupy NEUCA w obszarze pacjenckim. Osią działań Neuca MED jest PACJENT - skupiamy się na jego potrzebach w zakresie kompleksowej opieki medycznej, edukacji zdrowotnej oraz szerokiego dostępu do badań i usług medycznych dla niego i jego rodziny.
W ramach naszych działań:
  • dajemy pacjentom dostęp do sprawdzonej wiedzy medycznej oraz informacji od specjalistów (opieka w przychodniach),
  • zapewniamy pacjentom dużą dostępność produktów i usług medycznych (największa w Europie sieć ośrodków badań klinicznych, portal rezerwacyjny produktów z apteki, dystrybucja sprzętu ortopedycznego),
  • poprawiamy jakość życia pacjentów i wspieramy ich na każdym etapie dbania o zdrowie, od profilaktyki po proces leczenia.
Stworzyliśmy ogólnopolską sieć przychodni lekarskich pod wspólnym szyldem Świat Zdrowia, która już od 10 lat zapewnia wysokiej jakości usługi medyczne w trosce się o zdrowie naszych pacjentów. Stawiamy przede wszystkim na jakość i dostępność usług - łączymy świadczenia w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia z rozbudowaną ofertą usług prywatnych. Oferujemy badania z zakresu medycyny pracy i medycyny szkolnej. Współpracujemy także z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.

Marek Piętka

Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Segmentu Klienta Korporacyjnego - Nationale-Nederlanden Czytaj więcej

W Nationale-Nederlanden odpowiada za rozwój strategii segmentu klienta korporacyjnego, w tym za rachunek wyników, zarządzanie produktem i przebieg kluczowych procesów.

Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej zdobywał również w innych towarzystwach, takich jak Aviva (obecnie Allianz), UNIQA i Warta, gdzie pełnił różne funkcje zarządcze w obszarach związanych z ofertą produktową i sprzedażą. Absolwent matematyki na Uniwersytecie Warszawskim i Executive MBA w ramach wspólnego programu Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois Urbana Champaign.

Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 1994 roku i jest jednym z liderów rynku, specjalizującym się w ubezpieczeniach na życie, oszczędnościach i emeryturach. Jest częścią międzynarodowej grupy finansowej, która funkcjonuje od 177 roku. Obecnie działa w Europie i Japonii. Dba o bezpieczeństwo finansowe ponad 18 mln osób w 11 krajach. W Polsce Grupa NN działa jako Nationale-Nederlanden, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń na życie, a także pierwszy i największy w Polsce fundusz emerytalny, który zarządza aktywami przekraczającymi 50 mld zł.

Nationale-Nederlanden w ofercie posiada produkty, które pomagają klientom dbać o to, co dla nich najważniejsze, czyli życie i zdrowie. Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat angażuje się w inicjatywy, które rozwiązują problemy społeczne i poprawiają jakość życia Polaków.

PARTNER WYDARZENIA

PFR Portal PPK sp. z o.o. jest częścią Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju, w ramach której odpowiada za upowszechnianie i promowanie Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Stanowi centrum wiedzy i dobrych praktyk w obszarze PPK, a jej misją jest gromadzenie oraz udzielanie informacji o funkcjonowaniu programu.

Spółka organizuje szkolenia, konferencje, świadczy konsultacje dla firm i instytucji publicznych, zapewniając niezbędną wiedzę i wsparcie merytoryczne. Prowadzi internetowy portal mojeppk.pl, na którym regularnie prezentuje oferty instytucji finansowych, najnowsze interpretacje prawne oraz udostępnia profesjonalne poradniki, broszury i formularze do pobrania w kilku językach. W 2021 r. Spółka uruchomiła specjalny serwis rachunek.mojeppk.pl, który pozwala uczestnikom programu w prosty sposób sprawdzić stan oszczędności zgromadzonych na rachunkach PPK.

Ponadto Spółka prowadzi i organizuje szkolenia z innych obszarów tematycznych, w tym m.in. kompetencji miękkich, finansów osobistych, obsługi klienta oraz szkolenia dedykowane, zgodnie z potrzebami klientów. Szkolenia realizowane są w formie stacjonarnej oraz zdalnej, a także udostępniane w internetowym serwisie moje-szkolenia.pl.

PARTNER MEDIALNY

Zarejestruj się

UDZIAŁ W KONFERENCJI JEST BEZPŁATNY

Wtorek 26.09.2023 od godz. 9:00 – 15:00


Hotel Arena w Tychach
Jak oceniasz tą podstronę?
Equinum Broker