Jak wdrożyć PPK w firmie? – warsztaty

Szanowni Państwo

Miło nam poinformować, że w ramach współpracy PFR Portal PPK i EQUINUM Broker organizujemy e-learningowe, praktyczne warsztaty pt. „Jak wdrożyć PPK w firmie?”.

Spotkanie to będzie poświęcone ustawie o PPK, ze szczególnym naciskiem na kwestie obowiązków po stronie podmiotu zatrudniającego.

W ramach zaplanowanego webinarium, wirtualnie zapraszamy Państwa do siedziby PFR Portal PPK, gdzie spotkamy się z zaproszonymi przez nas ekspertami PFR Portal PPK, którzy opowiedzą jak rozumieć i stosować poszczególne zapisy ustawy. Wydarzenie będzie miało charakter warsztatów, co oznacza, że uczestnicy w jego trakcie będą mogli zadawać pytania online i od razu otrzymywać odpowiedzi. Aby uczestniczyć w tym wyjątkowym spotkaniu będzie potrzebny tylko czas i komputer z dostępem do internetu.

Termin: środa 22 maja, początek o godz. 10.00 (z uwagi na zakres i objętość tematyczną, planowany czas trwania to 3,5 godz.).

Miejsce: pokój webinarowy – kliknij aby przejść do pokoju
Rejestracja: formularz rejestracyjny – ZAREJESTRUJ SIĘ! (liczba miejsc jest ograniczona)

AGENDA

1. Geneza i główne założenia Pracowniczych Planów Kapitałowych
• Sytuacja społeczno-ekonomiczna
2. Podmiot zatrudniający – obowiązki pracodawcy
• Schemat wpłat i harmonogram wdrożenia
• Wyłączenia z programu
• PPK a PPE
• Obowiązki pracodawcy
• Sesja Q&A
• Wybór instytucji finansowej
a) Umowa o zarządzanie
b) Umowa o prowadzenie
c) Obliczanie wpłat
d) Obowiązki informacyjne
• Sesja Q&A
3. Instytucja Finansowa
• Wymagania
• Sugerowane Kryteria wyboru
• Koszty zarządzania
• Sesja Q&A
4. Portal informacyjny www.mojeppk.pl
• Informacje o systemie PPK
• Kalkulator
5. Sesja Q&A

Do wtorku, 21.05.2019 r.  zapraszamy Państwa do przesyłania na adres ppk@equinum.pl zagadnień związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi, które budzą Państwa szczególne zainteresowanie lub rodzą wątpliwości  – dołączymy je do agendy spotkania w panelach Q&A

Jak oceniasz tą podstronę?
Equinum Broker